maandag 14 juni 2010

Kussen van overhemdjurkje

Ik heb weer een recycleprojectje afgerond. Een kussenhoesje dit keer. Ik had een overhemdjurkje die ik maar één keer heb gedragen. Jurkje past niet meer, maar het stofje vond ik leuk. Dus maakte ik van de boord een portemonneetje (zie eerdere post) en was ik (met de hand) begonnen om van het middenstuk een kussenhoesje te naaien. Het werd wel wat, maar was niet stevig genoeg met de hand.
Nu wilde ik ook al een tijdje met de naaimachine leren naaien, en vandaag was dat dan zover. Mijn mams kwam me lesgeven en nu heb ik haar naaimachine te leen. Het eerste wat ik gemaakt heb is het kussenhoesje:
Nu heb ik ook nog een ander jurkje verknipt en ben daar ook een hoesje van aan het maken. Als ie af is zal ik ook die posten. Het werkt verslavend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten