donderdag 17 juni 2010

Hongerig nijlpaardje

Gisteren ben ik lid geworden van de haakkransje-hyve. Hartstikke leuk! Het is de bedoeling om elkaar te helpen met een haakprojectje. Voor nu was dat de hongerige hippo. Het leek mij leuk om een heel kleintje te maken (zonder patroontje, wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling is). En omdat ie hongerig moet zijn... heb ik meteen een foto-verhaaltje gemaakt van deze lieve kleine hippo:

Op de uitkijk of er nog iets lekkers te snoepen is...

























Ja, hoor! volgens mij zie ik iets....





Hmmm, het ruikt wel lekker, maar volgens mij kan ik dit niet eten. Maar ik zie al wat anders...


Het is wel véél, maar het ruikt niet als nijlpaardjesvoer. Meer iets voor poesjes? Nog maar even verder zoeken dan...


Dit ruikt lekker, wat is het?


Een appeltje, dat lust ik wel, mjam!


Zo, mijn buikje is vol. Hee, wat een lief hondje. Die ziet er lekker zacht uit... Ik hoop dat ik lekker tegen hem aan mag liggen, want ik ben een beetje moe van al dat zoeken en eten.


En samen vielen ze in slaap...

-einde-

2 opmerkingen:

  1. Hahahahahaha wat een leuk verhaaltje!! ga je nu ook al op de schrijfers toer?? :)

    X
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen