maandag 12 april 2010

Strandjutten en opruimen

Gisteravond hebben we heerlijk langs het strand gelopen. Even uitwaaien.
Onderweg vonden we allemaal stukjes drijfhout. Ik heb er wat van meegenomen, want ik kreeg er inspiratie van... een leuke mobiel met visjes of kwalletjes of zeepaardjes of hartjes of of of... genoeg mee te doen dus. Ze liggen nu in de zon te drogen:













Vandaag was ik aan het opruimen. Er stond al een hele tijd een grote kartonnen doos op de kast met daarin spulletjes voor naaldvilten. Ik heb dit even kort geprobeerd, maar kwam toch weer op het haken uit. Met een korte blik in de doos kwam erachter dat ik best wat leuke dingetjes had gemaakt. Dus die heb ik even vastgelegd. Misschien dat ik ooit weer een poging waag...












V.l.n.r.: vogeltje, mandarijnenmannetje, engeltje, hartje














Kralen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten