zaterdag 3 april 2010

Ik ga op vakantie en neem NIET mee....

.... mijn haaknaald en bolletjes wol.... DOM!
We gingen voor 11 dagen naar Curacao. Ik nam mijn haaknaald en wolletjes niet mee. Dacht dat ik het in mijn handbagage niet mee mocht nemen en in die warmte zou ik er waarschijnlijk toch geen zin in hebben.... Niets was minder waar. In het vliegtuig zat ik al naast een vrouw die aan het haken was. Het mag dus wel in de handbagage.... spijt! Want ik had eigenlijk wel zin om iets te maken tijdens die lange vlucht.
Na 2 dagen op Curacao had ik last van mijn buik. Dus zaten we op het balkonnetje, want ik moest in de buurt van een toilet zijn. En toen begon het. Ijsberen, geen zin ergens in en onrustig zijn.... Ja hoor! Afkickverschijnselen, ik MOEST haken!
Dus toen ik wat opgeknapt was gingen wij naar Willemstad. Ik had daar al een stoffen/wolwinkeltje gespot. 3 bollen acryl gehaald en een haaknaald en ik kon aan de slag! Heerlijk!

Toen we thuiskwamen kon ik de popjes vullen en afmaken. Eén is er af, de ander nog niet:















Een engeltje voor mijn engeltje.







Wat dit moet worden weet ik nog niet helemaal. Wordt het een giraffe of een dino, of toch iets anders??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten