donderdag 18 maart 2010

Zpagetti en telefoontasjes

Al bladerend door wat foto's kwam ik nog wat leuke maaksels tegen. Als eerste dit kussen gemaakt van Hoooked Zpagetti. Restmateriaal uit de kledingindustrie dat met haaknaald 10/12 moet worden gehaakt. Voor mij erg leuk, want ik als ongeduldig haakstertje wil graag snel resultaat. En dat heb je met Zpagetti!! Dit kussentje heb ik in 1 avond gemaakt:
    Ik heb nu nog een hele nieuwe klos staan, moet nog verzinnen wat ik ervan ga maken....
    En mijn telefoontasjes. Inmiddels heb ik er al een aantal gem(h)aakt, maar niet van allemaal foto's gemaakt (spijt...):

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk Kim al die oekiemoekies! Met zoveel creativiteit moet je zeker lid worden van de BJUM Hyves groep(niet te verwarren met BJUM zelf). En anders zou het een eer zijn een van je oekiemoekie foto, met een verwijzing, te plaatsen. Groet! De BJUM-ers.

    BeantwoordenVerwijderen