maandag 15 maart 2010

Oogjes.....

Vandaag ben ik in een opruim-bui. Ik heb besloten een kastje dat boven staat te bombarderen tot mijn materialenkastje. Het heeft 9 laatjes, dus daar kan ik mijn spullen wel in kwijt. Nu zit alles in een grote bak, zeer onoverzichtelijk dus.
Ik besloot om eerst de bak eens uit te gaan zoeken, en inderdaad, er kon een hoop weg. En ik vond ook nog wat andere leuke en handige dingetjes (zoals bijvoorbeeld een patroontje voor een leuk mutsje en wat leuke wolletjes)

Toen ik onderin de bak was aangekomen staarden ineens tientallen oogjes mij aan. O ja! het bakje met wiebeloogjes was kapot gegaan... Maar het was nu wel een bizar gezicht al die starende oogjes. Dus heb ik ze allemaal weer uit de bak gehaald en in een nieuw (heel) doosje gedaan. Halverwege het opruimen bedacht ik me dat het wel leuk was als ik er een foto van zou maken, maar het waren er dus nog veeeel meer!:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten