zaterdag 3 juli 2010

Te koop...

Zoals ik al eens eerder schreef doe ik af en toe een poging om wat op internet te verkopen. Er staan nog wat van mijn creaties te koop, ik zal ze nog eens voorstellen en misschien vind je ze wel leuk...:
Spoekimoekie: Een lief spookje, gemaakt van wit katoen. Ze heeft kleine kraaloogjes en een blauwe strik. Hangt aan een héél dun draadje, dus kan overal opgehangen worden.
Pierre het blauwe olifantje: Zo'n 10 cm hoog, gehaakt van blauw katoen. Een stoer mannetje.
Tasje gemaakt van hergebruikte t-shirts (natuurlijk allemaal eerst goed gewassen ;-) ) . Gehaakt, 100% katoen, hengsel gevlochten.

Mocht je geinteresseerd zijn in één van deze creaties, kijk dan op http://www.tuttespul.nl/ (als ik een rechtstreeks linkje zet naar mijn spulletjes, pakt ie 'm steeds niet, dus doe het even zo) of mail me: oekimoekie@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten