zondag 25 juli 2010

Schoonzus aan de haak

Afgelopen maandag heb ik mijn schoonzus leren haken. Ze vond het erg leuk en gewapend met een haaknaald en een paar restjes katoen ging ze naar huis. Ze is een snelle leerling, want een paar dagen later stond ze op de stoep om haar eerste creatie te laten zien...
En omdat ik zo trots ben dat ze al zo snel zelf een popje gemaakt en bedacht heeft, plaats ik deze op mijn blog:

Mijn broer heeft haar Xiou Xiou Baquette genoemd (chinese voornaam vanwege haar chinese oogjes en een franse achternaam vanwege het alpinopetje en het stokbrood :-)

Inmiddels heeft ze ook een heel leuk kikkertje gemaakt, ik ben benieuwd naar haar volgende creaties...

1 opmerking:

  1. Zo te zien heeft ze een goede leermeesteres gehad. Echt een heel leuk popje. Zeker weten dat je schoonzusje meer mooie creaties gaat maken nu ze besmet is met het haak/freubel virus haha.

    BeantwoordenVerwijderen