donderdag 2 september 2010

Sjaal en popje

Een paar maanden geleden schreef ik over een sjaal die ik voor mezelf aan het maken was. Casper (mijn lieve hondje) showde hem op de foto... Ik heb de sjaal de hele zomer laten liggen, maar afgelopen week heb ik me er weer toe gezet. Na nog een rijtje stokjes haken was ik het zat... het werd toch niet wat ik ervan verwacht had, dus heb ik alles uitgehaald.
Aangezien ik toch een sjaal nodig heb deze winter heb ik het anders aangepakt: Grannys haken. Ik ga  lekker, dus ik hoop de sjaal voor de kou af te hebben. 
Ook heb ik nog een popje gehaakt, met heel veel haar. Erg leuk om te doen. Ik ben van plan er meerdere op deze manier te gaan maken. Ik vind dit kleine schatje nog niet helemaal klaar, maar weet even niet wat ik nog toe moet voegen... suggesties zijn welkom...
Als ze af ik ga ik haar verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten