zondag 12 september 2010

Nog meer vierkantjes!

Na een aantal weken met wat minder zin in haken en weinig inspiratie ben ik weer eens naar de bieb gegaan en heb een aantal leuke interieurboeken geleend..... En nu bárst ik weer van de inspiratie!
Ik vind alleen dat ik er nog niet aan mag beginnen, want ik moet eerst mijn sjaal afmaken van mezelf... Maar... dat begint nu aardig op te schieten. Nog 5 vierkantjes haken en.... nog ongeveer de helft afhechten. En dan natuurlijk nog alles aan elkaar hechten. Mijn eerste echte grote project en het lijkt erop alsof het deze keer ook echt af gaat komen!!
Zie hier de vierkantjes die al af zijn (links) en die nog afgehecht moeten worden (rechts):

En daarna mag ik aan de andere projectjes gaan beginnen (nu staat alles op losse post-its en moet ik mezelf nog even inhouden)...

2 opmerkingen: