zaterdag 22 mei 2010

Eerste verkooppoging en lieve popjes

De laatste tijd heb ik al heel wat familieleden en vrienden van mijn haaksels voorzien (erg leuk als je ineens een eigengemaakt telefoonhoesje uit iemands tas tevoorschijn ziet komen, of een amigurumi aan een sleutelbos ziet bungelen).
Ik loop al een tijdje met het idee rond om mijn maaksels ook via internet te gaan verkopen maar wist niet helemaal hoe ik dit aan moest gaan pakken. Tot ik ineens op deze site terechtkwam (http://www.tuttespul.nl/), de ideale manier om te kijken of mijn haaksels een beetje verkopen.
De eerste twee beestjes die een ander huisje gaan krijgen zijn Pierre de blauwe olifant (gisteravond toch nog even voorzien van armpjes en beentjes (zie eerder op dit blog) en roze konijntje. Hopelijk wil iemand ze adopteren.

















Verder las ik van de week het blog van Liefgeval, waarin ze haar kringloopvondsten liet zien. Mijn oog viel meteen op het schattige popje dat ze had gevonden. Een Kewpie. Ik had nog nooit gehoord van deze popjes maar vond het er zo schattig uitzien dat ik maar even ben gaan googelen. En.... toen was ik verliefd! Helemaal schattig die popjes! En nu wil ik er ook één (zo erg veriefd ;-). Ik ben naar marktplaats gegaan, waar ze te vinden zijn, maar toen bedacht ik me dat het natuurlijk leuker is om er één voor een prikkie te vinden op rommelmarkt of kringloopwinkel. Dus geduld en goed kijken de volgende keer dat ik daar weer eens heen ga.
Wel vond ik nog een paar leuke hangertjes op marktplaats (uit Japan, hartstikke kitsch, maar wel heel schattig), daar móest ik er toch een paar van hebben. Vandaag kwamen ze binnen, ziehier:
    Lief toch???

2 opmerkingen:

  1. Hi Kim, nogmaals veel dank voor het langsbrengen van het lieve kleine roze konijntje. Ik word er nog steeds vrolijk van als ik naar hem kijk, hij staat bovenop een schilderij van een ander bijzonder wezen, ze passen (en kleuren!) wonderwel bij elkaar. Zo tegen Kerst hoop ik dat je weer kleine engeltjes gaat maken, die zou ik dan met een kaart op kunnen sturen naar vrienden in Ierland. Wat me aansprak op je blog is wat je zei: "... het ontstaat terwijl ik ermee bezig ben...", dat herken ik zo van mezelf als ik met klei bezig ben...! Heel veel plezier met je lieve wezentjes, laat je creativiteit maar mooi stromen. Dag, Helen Joustra

    BeantwoordenVerwijderen