donderdag 13 mei 2010

Casper showt sjaal

Omdat het zo koud is buiten (brrr, de kachel staat gewoon weer aan!), kwam ik op het idee om een sjaal te  haken. Ik heb een nieuwe nodig voor komende winter, en het leukste is natuurlijk om een unieke zelf te maken. Hij wordt verschillende tinten roze en blauw. Als ie af is hoop ik alleen dat ik hem nog niet hoef te gebruiken, eerst maar zomer.

Het is een tussendoorproject. Ik heb ook nog wat opdrachtjes te maken, maar als ik even geen zin heb in tellen en nadenken over een projectje, maar wel wil haken, pak ik mijn sjaal erbij.

Voor het showen heb ik een prachtig model gevonden, namelijk mijn lieve hondje Casper. Hij heeft het niet zo met de flitser van de camera, dat zie je ook wel aan zijn uitdrukking. Maar toch doet ie het goed als model:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten