woensdag 3 maart 2010

Amigurumi hondje met ooglap

Vandaag kreeg ik dit lieve hondje weer even terug voor een opknapbeurt. Een jaartje geleden heb ik dit hondje gemaakt voor mijn schoonzus, voor aan haar stewardessenkoffer. Inmiddels heeft hij al vele landen en vliegtuigen gezien.
Nu had ik hem twee VEILIGHEIDSoogjes gegeven. Maar wat wil het geval.... één van de oogjes liet al snel los. Hij heeft dus een tijdje met één oogje meegevlogen...Aaaaaah!!
Na wat pogingen een nieuw oogje op het beestje te borduren (een veiligheidsoogje kan helaas niet meer aangezien ik hem dan weer helemaal open zou moeten maken) heb ik besloten hem een ooglapje te geven. Best eigenwijs vind ik. Een klein piraatje. Verder nog wat kleine herstelwerkzaamheden gedaan en zie hier het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten